Welcome Bloggers ! | Dashboard | +Follow
masuk hari nie, dah dua minggu aku sakit. fuhh!! sengsara nya kalau macam nie terus. mana sakit tekak nya, badan aku panas lagi, batuk lagi, selesma lagi tambah dengan sakit badan nie lagi. adeeeeh. bila lah agaknya sakit nie nak sembuh?? 
macam macam dah ubat yang aku telan. tapi takda effect pun. paling paling pun buat aku mengantuk then tidur. penat juga kalau tidur terus. sakit badan di buat nya. sampai nak angkat badan dari katil pun aku tak larat. betapa kuat nya effect ubat batuk kan?? uhhuhuhu.. satu hari nie ntah berapa jam dah aku habiskan untuk tidur je.
waktu waktu sakit nie lah baru rasa menyesal sebab tak hargai waktu sihat dulu. isk isk isk. inilah dikatakan "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada guna nya" adedeeeeh, maen pepatah-pepatah lah pulak aku hari nie. hehehehe
sementara aku sakit nie, hubby aku lah yang jadi nurse aku. dia tolong belikan cool fever, ubat batuk, panadol dan macam macam lagi lah. hehehee, yang best nya hari nie hubby yang masak kan untuk aku. SEDAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!! ayam masak halia yang 1st dia buat tanpa pertolongan dari aku. yalah, selalu aku je yang masak, tapi kali nie turn die pulak masak kan untuk aku. bukan nak berkira sangat lah sape yang masak sape yang tak, tapi kira special lah kan kalau suami yang masak untuk isteri die. kan3? isteri mana yang tak suke kalau suami die sudi jaga n masak kan untuk die time dia sakit kan? hehehehe
itulah untung nya aku time sakit nie. ada orang tolong jagakan, tolong urutkan. heheheh. best juga kan dah kawen nie, got someone to take care of, also got someone that care for us... heheehehe, betulkah ayat aku tue?? hihihihih.. hentam je lah labu.
by the way, thank you sayang for being my nurse today!! ^_^ hihihhiihihii... terharu sangat tau. LOVE YOU SAYANG..
oklah, that''s it for today. next time we story2 lagi k? hehehe, bye

Previous / Next